Lekarze alarmują!

Aktualne uprawy warzyw powodują tycie.

  1. Powinniśmy jeść co najmniej 0,5 kg warzyw dziennie żeby zachować prawidłową gospodarkę lipidową.

  2. Brak odpowiedniej ilości mikroelementów występujących w warzywach powoduje kumulowanie się kalorii oraz spadek szybkości przemiany materii. Konsekwencją tego jest NADWAGA i OTYŁOŚĆ.

  3. Warzywa biorą też ogromny udział w odkwaszaniu oraz detoksykacji organizmu co w połączeniu z działaniem przeciwutleniającym ( zawierają antyoksydanty) zapobiega rozwojowi raka.

  4. Bez odpowiedniej ilości naturalnych, łatwo przyswajalnych witamin czujemy się zestresowani, przemęczeni i bez energii.

  5. Odpowiednia ilość warzyw powoduje również znaczące zmniejszenie uczucia głodu – w naturalny sposób regulując wagę.

  6. Aktualnie około 50 % warzyw nie podlega żadnej kontroli sanitarnej.

  7. Opryski wykonywane są przez bardzo silne, trujące chemikalia. Część z nich wnika głęboko w warzywa i nawet dokładne mycie czy usunięcie skórki nie pomaga.

  8. Większość warzyw jest obecnie modyfikowana i uprawiana w taki sposób, że mają o wiele niższą zawartość mikroelementów niż naturalnie.

  9. Przykładowo w pomidorach z „marketu” zawartość potasu jest 12-krotnie niższa niż w naturalnie dojrzewających na polach.

Naturalne, odpowiednio suszone warzywa z najlepszych upraw

koktajle

Schudnij w naturalny sposób przez miesiąc.

Poczuj różnicę już po 3 dniach stosowania.

Przed i po diecie


Jakie witaminy wybierasz?

co wybierasz


Zdrowy, odchudzający posiłek zawsze przy Tobie.

Wystarczy zalać wodą.